Full Service
Wij streven naar een optimale invulling van uw evenement en geven een passend advies bij uw budget en wensen. Wij hebben korte activiteiten van een uur tot activiteiten die meerdere dagen in beslag nemen. Ook bieden wij volledige arrangementen aan met locaties (hotel / groepsaccommodatie), transport, vergader- en/of cateringwensen. Ook denken wij mee in het kader van de WKR, verzekeringen, annuleringen en alles wat bij een evenement komt kijken. Kortom u werkt samen met een full service organisatie bureau en hebben veel producten in eigen huis. Ons kantoor, personeel, gidsen, trainers en instructeurs staan 24/7 voor u klaar en we werken samen met betrouwbare en uitstekende partners.
Wat u verder dient te weten:
- Alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief 9% of 21% btw. Wij rekenen graag de inclusief btw prijs voor u door
- Prijs is per activiteit en is veelal gebaseerd op circa 1 tot 3 uur deelname, vraag een programma (offerte) op voor de diverse tijden, exacte prijzen en locaties
- Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag altijd een offerte en optie aan
- Wij verzorgen de organisatie en begeleiding, inclusief volledige afstemming met de locaties. eventuele inhuur en horeca
- Begeleiding is inclusief BHV/EHBO
- Inclusief foto’s (reportage) van diverse activiteiten, welke wij na afloop als compilatie opsturen
- Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureau fee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, event marketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
- Zorg zelf te allen tijde voor adequate verzekeringen zoals een reisverzekering, annuleringsverzekering, bedrijfsaansprakelijkheid en/of WA verzekering. Check dit bij uw eigen assurantie kantoor of kijk bijvoorbeeld eens bij bijvoorbeeld KLAP verzekeringen.
- Op al onze diensten en opdrachten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Een exemplaar kunt u op onze website downloaden en zal u op uw eerste verzoek kosteloos worden toegezonden.Een aantal specifieke voorwaarden met betrekking tot een reservering staat hieronder omschrijven:
Opties en reserveringen
U kunt per telefoon of e-mail opties voor 1 week bij ons aanvragen en ook reserveringen bij ons plaatsen. Een reservering per telefoon of per e-mail beschouwen wij als een formele overeenkomst en bevestigen wij u ook te allen tijde per e-mail. De overeenkomst is dan bindend.
Na de reservering, aantal personen en annulering
Bij de reservering bevestigt u het aantal te verwachte deelnemers en gasten. Wij snappen dat het werkelijk aantal personen op de dag van het evenement anders kan zijn. In verband met de reservatie van ons personeel, materialen, huur van materialen/diensten en horeca of catering en dergelijk, hanteren wij de volgende voorwaarden:
- Indien u onverhoopt de gehele reservering na opdracht wenst te annuleren dan kan dat (zonder motivatie) tegen annuleringskosten conform onze algemene voorwaarden artikel 9. Sluit hiervoor eventueel een eigen (allrisk) annuleringsverzekering voor af. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
- Indien u een deel van de reservering (aantal deelnemers en/of gasten) wenst te annuleren dan kunt u tot 14 dagen voor aanvang van het arrangement maximaal 10% van het aantal deelnemers/gasten dat bij de reservering bevestigd is, kosteloos annuleren. Annulering in aantal deelnemers/gasten van meer dan 10% en/of tussen 14 dagen en de dag van het arrangement is niet mogelijk en/of verrekenbaar. No show wordt doorbelast.
- Indien u het aantal personen wenst te verhogen, dient u dit te allen tijde spoedig door te geven. Meestal is dit nog wel te verzorgen, op sommige piek dagen is er echter geen garantie dat het nog mogelijk is (denk aan extra materialen, voertuigen, personeel en horeca zitplaatsen).
Betalingsvoorwaarden
- U betaalt standaard bij ons per factuur in PDF via e-mail. Optioneel kunt u tegen een toeslag van 3% ook met 1) creditcard betalen en faciliteren wij via Mollie.com Of 2) verzorgen wij voor corporate bedrijven via SAP Ariba bestellingen en betalingen. En tot slot 3) in het kader van een eventuele pakketreis wordt de betaling verzorgd en gewaarborgd via STO Garant.
- Wij sturen u bij opdracht onze aanbetaling factuur toe ter grootte van het opgegeven aantal personen bij uw reservering, minus 10%.
- Afhankelijk van het definitief aantal personen (2 weken vooraf bekend) volgt mogelijk nog een slot factuur voor een aantal personen en eventueel meerprijzen als genuttigde drankjes, hapjes en extra afgenomen services. De drankjes worden ter plaatse door u aan de bar afgerekend (tenzij afgekocht) of worden op uw verzoek geturfd en na afloop gefactureerd. Wenst u een factuur via ons, dan is dit in overleg mogelijk tegen eenmalige administratiekosten ad €20.
- De betalingstermijn is standaard 14 dagen na factuurdatum. In geval de reservering minder dan 14 dagen voor aanvang evenement tot stand is gekomen, is de (aan)betaling te allen tijde minimaal 3 werkdagen vooraf.
Wij verzekeren u dat uw eventuele opdracht met de meeste zorg zal worden uitgevoerd, zie ook onder! Mocht u verder vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31402524656 of ons een e-mail sturen. Wij zien alvast uit naar uw komst!
Van toepassing zijn onze algemene voorwaarden.
De 10 zekerheden van Relactive Events
1. Ervaren: Wij zijn sinds 2010 in de Nederlandse evenementen markt en diverse (populaire) EU bestemmingen actief. Relactive Events opereert sinds de start vanuit Eindhoven en heeft grote ambities.
2. Betrouwbaar: U werkt samen met een eerlijk evenementenbureau (met onder andere het groen label Duurzaam-Uitje.nl), voorzien van duurzaam keurmerk en wij zijn een erkend leerbedrijf en MVO Nederland partner. Jaarlijks steunen wij diverse goede doelen zoals Alpe d’Huzes, KWF Kankerbestrijding en het WNF.
3. Uw partner: Wij streven naar een duurzame relatie en denken graag met u mee met een continue vernieuwd aanbod. Ook bieden wij adviezen aan aangaande WKR aanbod, verzekeringen, annuleringen, deelnameregistratie, hostess service, video registratie, destination management en dergelijke.
4. Bereikbaar: Relactive Events verzorgt 24/7 groepsarrangementen voor u uit (van een dagdeel tot meerdere dagen) en ons kantoor is op alle werkdagen telefonisch en persoonlijk bereikbaar.
5. Full service: Wij bieden ruim 100 producten en verschillende faciliteiten aan tegen transparante prijzen. U krijgt een offerte op maat en stemmen de activiteit af met bijvoorbeeld uw locatie-, transport-, vergader- en/of cateringwensen. U kunt kiezen voor één aanspreekpunt en één factuuradres.
6. Vernieuwend: Wij trachten een uniek en zo’n breed mogelijk aanbod te kunnen verstrekken, voor elk budget, seizoen en doelgroep. Onze moederorganisatie QMandS BV ondersteunt ons hierin. Bekijk onze visie missie en kernwaarden hier.
7. Voor groot en klein: Of het nu om 10 of 500 gasten gaat, wij zorgen dat uw evenement perfect wordt uitgevoerd met eigen personeel (gidsen, trainers, instructeurs) en uitstekende partners.
8. Veiligheid voorop: In diverse activiteiten staat veiligheid centraal. Ons personeel wordt jaarlijks intern opgeleid en voorzien van BHV/EHBO diploma. Wij adviseren u over eventuele evenementen verzekeringen.
9. Slecht weer scenario: Ook bij slecht weer kunnen wij ad hoc een binnen activiteit verzorgen, zodat uw buiten activiteit niet letterlijk in het water valt.
10. Internationaal: And of course we will help you in English. We know how to provide the best experience and our guides are the best in the business.
2010-2025 © Relactive Events, merk van QMandS B.V.